Transportatorii si asigurarile de viata
- AMAlexa
- 17 iun. 2023
- 3 min de citit
Actualizată în: 21 iun. 2023
CARGO, TRUCK, LOGISTIC, TRANSPORT denumiri diferite dar aceeasi realitate: sistemul arterial al unei societati moderne - companiile de transport. Daca mai adaugam firmele de curierat - sistemul de vase periferice, obtinem imaginea intregului sistem "circulator" al societatii!
Toate entitatile economice care pun in miscare acest sistem logistic complex se bazeaza pe doua resurse:
1. activele corporale - mijloacele de transport + constructiile diverse (depozite etc)
2. PERSONALUL - brookerii de transport, personalul administrativ si multi, foarte multi soferi.
Eu vreau sa ma refer aici in special la SOFERI. De ce? Pe de-o parte pentru ca au ajuns o resursa foarte valoroasa si rara pentru companii si pe de alta parte pentru ca, din toate categoriile de personal implicate in aceasta activitate, sunt cei mai expusi imbolnavirilor si accidentelor.
Acum dpdv al companiei: este greu sa mentii in miscare permanenta o flota de 150-250 de camioane, nu vorbesc de cifre mai mari. Parca degeaba toate firmele mari producatoare au externalizat serviciul acesta? Nu, sunt foarte destepti, si-au facut calculele si au realizat ca pentru a avea eficienta in acest domeniu iti trebuie foarte mult efort si determinare, lucru pe

care nu poate sa-l atinga decat o companie dedicata acestui tip de activitate. Acum, ca si companie de transport, tu cauti sa te extinzi, iei contracte mari, termene de livrare clare, cozi la vami, soferi care nu se prezinta la cursa sau care nu anunta cand schimba locul de munca ... si uite asa incepe haosul. Rezultatul: ai soferi nemultumiti si obositi pentru ca trebuie sa faca ore suplimentare si brokeri de transport plini de pastile ca sa faca fata unei zile de munca. Finalitatea? Este previzibila ...
Clar, unele elemente nu poti sa le influentezi, altele insa sunt controlabile. Cu cat ai mai putine variabile cu atat expui mai putin compania la riscuri si variatii nedorite. Despre una dintre variabilele controlabile vreau sa vorbim - soferii.

SOFERII - riscuri de accident si de imbolnaviri precum:
boli cardiovasculare (infart miocardic si hipertensiune arteriala) datorita lipsei de miscare si a stresului permanent
osteocondroza - statul intr-un scaun pentru mult timp
sciatica - afectiuni coloana vertebrala
hemoroizi etc.
Cum ar fi ca toti soferii tai sa stie ca sunt protejati in cadrul firmei? Tot schimba firmele si ajung la un moment dat sa inteleaga ca nu vor schimba si modul in care-si desfasoara activitatea: acelasi volan si aceeasi cabina si ca finalul va conduce tot catre aceleasi afectiuni profesionale. Dar daca inteleg ca AICI, IN FIRMA TA, SUNT PROTEJATI, APRECIATI SI POT SA SE TRATEZE ADECVAT PENTRU A AVEA O VIATA CAT MAI NORMALA SI DUPA MUNCA? SI TOATE ASTEA DIN GRIJA TA? Mai adauga si o asigurare de Deces si Accident cu clauze puternice pentru a-i proteja si familia la aparitia unui eveniment nefericit si totul se va schimba. Crezi ca ar mai pleca asa, pe nepusa masa? Eu cred ca nu, s-ar gandi de doua ori pana sa sara in alta barca! Toata lumea ar avea o viata mai linistita: brookerii ar lua mai putine pastile, soferii ar forma o familie si tu ai fi mai linistit, n-ar fi bine?
Totul este la latitudinea ta: incheie o asigurare de grup puternica, pune clauze precum: asigurare accidente intern/extern, asigurare deces, spitalizare, invaliditate, cheltuieli medicale, boli grave (in care intra si bolile cardiovasculare). Hai, nu mai sta pe ganduri, iti faci un bine si tie si lor! Exista si pentru brokerii de transport sisteme de asigurare adecvate. Da-mi un telefon si te pun la curent cu toate posibilitatile. Iti garantez ca efectele vor fi imediate!
Ref. Asigurari de viata de tip grup pentru Transportatori imagini dreamstime
Comments